نمایشگاه کنفرانس بین‌المللی مدیریت


نمایندگی انحصاری انجمن بین‌المللی مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار در ایران در پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت حاضر خواهد شد.

مدیران و متخصصان مدیریت در پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت با محوریت “مدیریت در فضای پیچیده کسب‌وکار” طی روزهای برگزاری کنفرانس گرد هم می‌آیند. در حاشیه این کنفرانس، نمایشگاهی از توانمندی‌ها و تجارب شرکت­ها و سازمان‌های علاقه‌مند برپا می‌گردد. با توجه به طیف خاص مخاطبین اعم از مدیران عالی، ارشد و میانی شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف فرصت خوبی جهت آشنایی با فعالیت‌ها و خدمات نمایندگی انجمن ABPMP در ایران و توسعه شبکه متخصصین BPM (یکی از جدیدترین و پرکاربردترین رویکردها در حوزه بهبودهای سازمانی) می‌باشد.

پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت از دوم تا چهارم دی ماه 96 در سالن همایش‌های بین‌المللی رازی برگزار خواهد شد. غرفه‌ی نمایندگی ABPMP در ایران  در روز شنبه از ساعت 14 الی 18 و در روزهای یک شنبه و دوشنبه  از ساعت ‌8:30 الی 17میزبان علاقمندان خواهد بود. منتظر دیدار شما هستیم.

به این محتوا امتیاز دهید

مسیح کرمانیمشاهده نوشته ها

Avatar for مسیح کرمانی

سلام مسیح کرمانی هستم و سه ساله که دارم در مورد مدیریت فرایند تولید محتوا می‌کنم. خوشحال می‌شم که نظراتتون رو از طریق لینکدین بشنوم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *