روز دهم: ارائه تجربه پیاده‌سازی BPM در هلدینگ گلرنگ

روز دهم: ارائه تجربه پیاده‌سازی BPM در هلدینگ گلرنگ

دهمین جلسه از نشست هم‌اندیشی مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار، در روز سه‌شنبه ۲۳ مهرماه ۱۳۹۷ برگزار شد.

در سخنرانی بخش علمی دکتر اصفهانی پور به معرفی رشته‌ی MBA تخصصی حوزه BPM پرداخت هم چنین در بخش تجربی، مهندس حسین خسروی تجربه پیاده‌سازی BPM در گلرنگ سیستم را تشریح کرد.
در بخش علمی این نشست آقای دکتر اصفهانی‌پور، ریاست دانشکده صنایع دانشگاه امیرکبیر به معرفی دروس حوزه‌ی BPM و رشته‎‌ی MBA تخصصی BPM خواهند پرداخت. همچنین جناب مهندس حسین خسروی در بخش تجربی، تجربیات خود را در زمینه میدیریت فرآیندهای کسب‌وکار در سازمان گلرنک ارائه می‌دهند.

دکتر اکبر اصفهانی‌پور

جناب آقای دکتر اصفهانی‌پور، دارای مدرک دکترای مهندسی صنایع، عضو هیئت علمی و رئیس دانشکده صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر می‌باشد. وی در زمینه‌های سیستم‌های اطلاعاتی MIS, DSS, ERP، فناوری اطلاعات در بازارهای مالی، مدل‌های تصمیم‌گیری در بورس، مدیریت دانش و نقشه‌های شناختی فازی (FCM) تخصص دارد.

مهندس حسین خسروی

جناب آقای مهندس حسین خسروی یکی از فعالان حوزه‌ی BPM می‌باشد که سال‌های زیادی‌ست که در این زمینه مشغول به کار است. وی به عنوان مدیر پروژه، مشاور و کارشناس سابقه‌ی همکاری با مجموعه‌هایی از قبیل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، گمرک جمهوری اسلامی ایران، وزارت نفت، هواپیمایی ماهان، وزارت بهداشت، تجارت الکترونیک پارسیان، شهرداری قم و شرکت حفاری سپنتا بین‌الملل را در کارنامه‌ی حرفه‌ای خود ثبت کرده است. هم‌اکنون وی در جایگاه سرپرست BPM در شرکت گلرنگ سیستم فعالیت می‌کند و در این جایگاه اقداماتی مانند استقرار BPM و طراحی نظام مدیریت مستندات در گلرنگ را به انجام رسانده است.

5/5 - (1 امتیاز)

مسیح کرمانیمشاهده نوشته ها

Avatar for مسیح کرمانی

کارشناس تولید محتوا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *