همکاری ABPMP ایران با شرکت Fluxicon در حوزه فرآیندکاوی

همکاری ABPMP ایران با شرکت Fluxicon در حوزه فرآیندکاوی

فرآیندکاوی از ابزارهای جدید کشف فرآیندها است. استفاده از این ابزار سبب می‌شود که زمان، هزینه و نیروی انسانی درگیر در یک پروژه مدیریت فرآیندهای کسب و کار کاهش یافته و هم‌چنین، فرآیند کشف شده با استفاده از این ابزار، کاملا مطابق با واقعیات استخراج شود. این مطابقت با واقعیت باعث کاهش اختلافات در امر کشف فرآیند میان کارفرما و مشاور، و هم‌چنین میان مدیران شرکت کارفرما می‌شود.

شرکت Fluxicon، شرکتی فعال و پیشرو در زمینه فرآیندکاوی بوده و به مشتریانش نرم‌افزار Disco را ارائه می‌دهد. با مذاکرات صورت گرفته میان ABPMP ایران و شرکت Fluxicon، تفاهم همکاری میان این دو برقرار شد. مطابق این تفاهم نمایندگی انحصاری انجمن حرفه‌ای مدیریت فرآیندهای کسب و کار به عنوان همکار رسمی Fluxicon شناخته شده و می‌تواند با استفاده از راهکارهای ارائه شده توسط این شرکت (از جمله نرم افزار Disco) به فعالیت در زمینه فرآیندکاوی و انجام پروژه‌ در این زمینه بپردازد. ABPMP ایران طی این همکاری قصد دارد علاوه بر استقاده از این نرم‌افزار در پروژه‌های فرآِیند توسط نرم‌افزار Disco، بازخوردهای لازم درمورد ضعف های نرم افزار را به شرکت Fluxicon ارائه دهد.

امید است با استفاده از این ابزار، گامی بلند در جهت توسعه مدیریت فرآیندهای کسب و کار در کشور و همگامی با فناوری جهانی در این زمینه برداریم.

به این محتوا امتیاز دهید

مسیح کرمانیمشاهده نوشته ها

Avatar for مسیح کرمانی

کارشناس تولید محتوا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *